2011年4月15日 星期五

︵Maybelline黎左我學校呀。下次會唔會去你度?!^w^.

阿高前晚只訓得3個鐘︿帶著身心疲憊不堪既身軀
跟本就不想返學去,,,,,但因final year 啲野唔miss得既關係
唯有頂硬上,照樣返學去
不過好彩我有返學,如果唔係都見唔到佢>>>>>>>

它可不是一架普通的藍色貨van,,,
它是 既專車

再來個清楚啲既~~~
今次個地既活動係為新出既產品做promo

看看…幾多人玩緊遊戲

呢張仲多,,,,超多人的說〔鄰近的街坊唔知會唔會話緊我地阻街呢=p〕
唔執輸的阿高當然去玩埋一份啦
但係比她們早,,,,,避開左呢次人潮
------------------------------------------
阿高玩完遊戲︹好幸運地仲拎走左一小袋禮物同一支飲品

〔上堂時影的=p〕

減肥飲佢幾好,,,low calorie唷
之前飲過紫色個隻,,,,,,我覺得無呢隻咁好飲

袋入面有既禮物~~~仲有coupon tim

這個是maybelline新出的BBcream
同之前出個隻`有啲分別的
看一看官方相片>>>>>


第一款8合1純天然礦物BB CREAM

加入BB達人行列
健康裸妝,我都可以!

⋯⋯一步美肌 8大益處
1. 水潤
2. 彈性
3. 幼滑
4. 細緻毛孔
5. 光采
6. 剔透
7. 減淡泛紅
8. 減淡暗啞
 
下次再出試用文啦~~~~
 
 
阿高每篇也很用心的♥
喜歡的話,,,,,推一推﹒留個言吧!!!
請支持埋阿高的YAHOO BLOG

沒有留言:

張貼留言